Tender Rossi & Jag

Tender Rossi & Jag

fredag 25 maj 2012

Huvudbry.

Upp och iväg hämta moren inne i stan sedan kosan mot K-fors. Blir mycket trevligt bemött och omhändertagen av personalen. Vi får börja med att kika i katalogen och jag blir glatt förvånad.Det finns ju riktigt fina i frisyrer, så nu har jag beställt färg och form på sommarfrillan  =)
Mycket annat skoj i butiken och jag köper några sjalar att ha runt flinten så jag inte skrämmer omgivningen alltför mycket.
En Jeansblå.

En lite gladare =)
 Vi gör sedan en stökresa in på Dollarstore och det blir lite smått och gott där med. Mest till Texas :P
Hem och tar en god kopp kaffe med bäste moren på broders altan i sommarvärmen.
Åker sedan på apoteket och köper mer förnödenheter som jag förstått att jag kan komma att behöva inom en snar framtid. Kroppslotion,mild tvål,tabletter och gel för att gynna saliven,näspray mot torra slemhinnor,febertermometer  jag är beredd!! Kom igen bara!!
Väl hemma så meckar Danne man med Dodgen och har gjort ett jättefint jobb i ormboet =)
Nu kan vi rocka  fett i helgen och framöver  Tack!! Det blir pizza som tack för hjälpen och lite mys med goaste lillkillen i vääärlden <3 <3 <3
Kramgoooo!!
.Den här killen fick sola hela dagen.Nya tygeltag imorgon.

He he har dragit upp lång slang till vattnet som råkade pyscha lite utanför vattenbaljan därav Calles misstänksamma blick i fjärran  :))
Nu avnjuts lite rött och jordgubbar till Lets Dance mmmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar