Tender Rossi & Jag

Tender Rossi & Jag

onsdag 23 maj 2012

Bokad!

Fick idag tid för insättningen av min venport. På måndag är det dags...fick en helg till innan det drar igång. Fick även min sjukskrivning som varar tom 2012 09 30. Det trevliga är att det står att jag kommer sedan att få tillbaka min arbetsförmåga =)

I övrigt har jag varit väldigt trött idag. Inte gjort mer än nöden kräver kan man säga. Släppt ut och fixat stallet. Tog på Rossi den nya grimman jag köpte åt han igår. Passade fint och han klär i rosa <3
Rosa bandet grimma ;)
 Går in och fixar mig en nyttig smoothie och googlar runt lite. Har intresserat mig en del för att äta bättre och grönare då det tydligen kan påverka cancertillväxt,  det gör ju inget att försöka,bättre än att bara köra på som tidigare och hoppas på det bästa. Känns bra att "göra" något åt min situation.
Super smoothie med massor av gotti gott i.

 Tar en powernap och blir ännu tröttare :P
Anders och Emma kommer och överaskar med liten fikapåse och vill tvätta bilen. Vädret är underbart och vi sitter ute i solen och myser. Anders gnuggar på och putsar på nya fina bilen. Emmas mage börjar bli svår att dölja nu. Tänk vad länge sedan det var...jag menar sedan man var gravid.
Härligt var det på fler än ett sätt och givet även jobbigt på andra ( foglossning!! ) men ack så härligt för det mesta =)
Vår förstfödde son  <3
För 23 år sedan var jag höggravid med den här fina killen <3 Tur att man lyckats med något i alla fall. Tre välartade söner har vi att vara stolta över. =)

In och snor ihop lite korvstroganoff,ris,quinoa till mig och en rejäl salladsskål. Precis skrapat tallriken så plingar mobilen och Maria är på G. Kvällen avslutas med en trevlig uteritt i solen med rejäla lerdikes utmaningar. Lerinpackade hovar på duktiga pållar som klarat bravaderna med glans. Lite synd då någon har kört sönder en av våra fina skogsrid turer med skogsmaskin,men det torkar väl upp snart
Imorgon hägrar ett pass på banan och ännu mera sooool..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar