Tender Rossi & Jag

Tender Rossi & Jag

söndag 6 maj 2012

Fullt upp!

Hubertus diamant,variationsrikt trailhinder.
Här är det fullt upp. Jobbat heltid på förskolan hela veckan. Lagt in ridpass på banan och jobbat vidare med läxan. Tycker att vi blir lite bättre. Idag var Cia,Nora och jag på Hubertus Jagfeldt clinic på Färsta.
Tyckte det var intressant och vi åkte raskt hem och byggde bana och provade.



Nu jobbar vi på med galoppen...pust.

Det var rejäla trailhinder med massor av bommar.Jag tyckte dock att det var lite väl dyrt för min börs att delta med häst och allt . Kanske en annan gång :)


Helgen i övrigt har varit riktigt trevlig med After Work på fredag med ett gäng vänner. Lördagen var vi barnvakt åt Neo som fått ledigt från mamma och pappa. Älskar denna unge <3 hur go som helst. nu kryps det för full maskin och inte många prylar stod kvar där han gått fram.
Röjarstråt!
Go och glad :)

Drar sig upp och står överallt han kommer åt. Kavat kille blott 9 mån. Vi åt lunch promenerade sov lite lunch och jag passade på att rida en tur under tiden. Sedan bjöd vi Farmor och Farfar på middag och busade hela kvällen. Tog en liten dusch och fick välling sedan var det natti natt.
Nu är bränslet slut för idag <3

Sov bra men vaknade till vid 02:00 och knorrade lite men tutten och lite klapp på rumpan och han somnade snällt om.
Nu dags för ny vecka och nya tag på jobbet med ännu en heltids vecka. Vi har dock Peter träning på gång nästa helg så bara att jobba på så vi inte får bakläxa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar