Tender Rossi & Jag

Tender Rossi & Jag

torsdag 14 juni 2012

SEX!!

Jag menar ...hur glad blev jag inte idag då onkologen kommer och säger att mina vita stigit till 6!!
Blir inte frisläppt ännu men jag får troligtvis ge mig hemåt imorgon.  Betyder att jag slipper få en till spruta...TACK för det =) Den var inge trevlig den där sprutan. fick ta mer värktabletter igår kväll och en insomningstablett så jag kunde somna. Det gjorde susen sooov jättegott hela natten.
Har ju inte så mycket annat att berätta här på bloggen då det inte hänt så mycket. Får mina antibiotika dropp morgon, middag och kväll.
Synd att jag inte är någon fotbollsfantast för det har nog gjort dagarna kortare.
Idag blev det soppa och pannkaka till midda så jag tror jag klarar mig till imorgon.
Efter lite facebookande så kan jag inte riktigt släppa iden om Freestyle trail. Vilken rolig gren det skulle kunna bli. Man bygger en grundbana som sedan ryttarna rider efter eget tycke och svårighets grad på varje hinder.  Kanske bäst att ha en tidsgräns så ingen tar jättelång tid på sig. Vore ju kul tror jag. Trailmaniac som man är.
Hittade en trevlig tävling söderut såklart som bara var trailbanor. Såg riktigt skoj ut det med.




Vore ju kul att kunna bygga så naturtrogna trailbanor. Har nog ingen lämplig område på våran mark tyvärr.
Det finns ju Speedtrail ocså men jag vill inte rida trail på tid. Minns att jag red någon gymnkhana bana med Pascha för mååånga år sedan och han vart så tokstressad av det så det la vi ner på en gång. Nu är ju inte Rossi den lätt stressade typen men ändå. Men man ska väl aldrig säga aldrig. Kanske han fixar det men dumt att förstöra lugnet och tålamodet man försökt bygga upp.
Längtar hem och imorgon hoppas jag att det blir en ridtur =)

1 kommentar:

  1. Hej Mia! Kikade in här. Kul att kunna följa dig på dina "resor". Tråkigt att läsa att du blivit sjuk. Hoppas du kryar på dig fort! Tänker på dig! Tack för senast!:) Stor kram! /AnnaKarin

    SvaraRadera