Tender Rossi & Jag

Tender Rossi & Jag

måndag 4 juni 2012

Galopp jobb.

Har slagit rekord i att vara vaken idag ;) Åker in till stan och ordnar med lite ärenden och tar en fika hos svärmor och svärfar nybakade bullar :) Har till och med ork att fixa middag men sen är jag rätt trött.Tar en powernap på 30 min. Upp igen och iväg ut i stallet för ännu ett pass på banan med Cia och Nora som sällskap.
Nora fixar lite travbommar och tar en del foton åt mig. Lite sådär bildkvalitet men delar med mig ändå.
Lättar lite på rumpen i fattningen.

Tränar på att LE...:D

Jobba jobba.

Det tar sig i alla fall.

Joggar av emellanåt.
Nöjd med jobbet och det blir riktigt bra vänsterfattningar  ibland. Bara att jobba vidare. Ökar och minskar galoppen och han börjar fatta galoppen kan man säga ;) Härlig är han och vi travar Noras bommar och får ibland 10 poäng av henne. Inte illa det. tar lite mjukgörande runt konerna och jogg,stop,rygg,jogg,skritt osv koncentrerar på att bibehålla formen i alla lägen och precisionen vid konen såklart. Knotten har visst vaknat ikväll och är extremt jobbiga. Men vi skrittar av och kryper in och mumsar hö i stallet så dom slipper plågoandarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar