Tender Rossi & Jag

Tender Rossi & Jag

lördag 30 juni 2012

Bläää!!

Tung och seeeg vecka. Cytostaika nr 2 i måndags. Allt gick ju bra och i sängen brevid låg en dam från grannbyn. Väl hemma blev det ett pass på ridbanan som jag är nöjd med. Rossi är duktig pålle .
Flickorna hjälper till med avskrittning och Nora joggar runt som värsta pleasure tanten ;)
Tisdag så var jag duktig och tog min Neulasta spruta alldeles själv.  Den sätter fart på mina vita men jag är inte så nöjd med hur det ger sig till känna. Ont som f..n i kroppen får jag av den.
Blir inte många knop på dagarna. Ligger mest och väntar ut att jag ska bli piggare. Onsdag lyckas jag ta mig upp till stallet för en uteritt med Maria och Calle.
Sedan blir det vila igen...Tråkigt...tråkigt.....

Vi blev bjudna på middag av Daniel och Emelie och jag kunde äta utan att det smakade blää.
Riktigt god gryta som fick intas utan ett glas rött, inte riktigt i form ännu.
Goa Neo var som vanligt glad och pigg. Nu är det inte långt borta att han släpper taget och knatar iväg själv :)

Men tur att man har unghäst :) Han mår nog bara bra av att vila lite och äta upp sig mellan varven.
Idag lördag känns det dock som jag börjar ha lite "ork" igen så jag hoppas det blir ett pass på banan ikväll,nyvattnad och dammfri är den i alla fall =)
Farmors goooding <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar