Tender Rossi & Jag

Tender Rossi & Jag

lördag 16 juni 2012

MEGA NÖJD!

Är bara så himla nöjd efter dagens tävling. Fick fina placeringar men mest av allt....Rossi sköter sig så himla bra då vi är ute på äventyr. Trots de oförberedda vilodagarna så har han varit riktigt fin och framför allt så lugn och cool overall <3

Måste sussa nu är så trött men kortfattat så vart det idag:

WH-D 2:a   WP-D 2:a   Trail-C 5:a  VH-C 1:a   Kan bara säga att jag är jättenöjd =)

Lite bilder från dagen som Cia´s Andreas tagit. TACK så himla kul att få :)
Nora på Bellis och jag på uppvärmning.
Snyggingen Tender Rossi <3
Railwork.
Lope your horses.
Glada damer på snygga pållar =D
Sol ute sol inne sol i varje sinne :)
Kom just hem efter att varit in och promenerat och betat med Rossi ett tag. Nu ska vi sova sött och har imorgon två klasser WR-D och Trail-D. Sedan blir det hem och beta för lillkillen.

2 kommentarer:

  1. Ni var super duktiga :D Grattis :D

    SV: Ja det kan man verkligen säga.. Tack :D Det var min syster som köpte den till mig när hon var till Usa och kikade på tävlingarna där :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul att du orkade komma iväg och att det gick så bra!
    Håller tummarna för dig på alla plan! Kram!

    SvaraRadera