Tender Rossi & Jag

Tender Rossi & Jag

onsdag 11 april 2012

Sakta men säkert.

Har lyckats ta mig upp på Rossi och ridit ett pass på banan. Gick ganska bra tycker jag. Inte smärtfritt men jag fick ett välgörande leende i alla fall. Mysig pålle som sköter sig fast han stått mycket mer än vanligt.  Skulle rida igår också men vädret var bara för surt :(   Vi fotade lite Nora och jag.
Skönt med mjuk jogg :) Ursäkta stolsitsen men sadeln sätter mig inte riktigt där jag vill va!

Lite jobba också.. ibland.
Nora och Rossi fixar lilla fyrkanten klockrent!
Mor och dotter skrittar av grabbarna.
Tack för ännu en trevlig tur <3
Idag har jag mockat själv och borstat av löshåret ute i hagen.Får se om det blir surt efter...som sist jag provade :/ 
Har tänkt rida en sväng ikväll om det inte blir snöstorm igen. Tur lillkillen är så cool annars har det aldrig gått. En liten kick i en galopp fattning det var allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar