Tender Rossi & Jag

Tender Rossi & Jag

söndag 1 april 2012

April April !!

Näe. Jag lyckades inte lura någon idag :(
Helgen har varit bra och vi har haft fullt upp både ute i stallet och här inne. Neo har varit här lördag från lunch och vi har promenerat och tränat på krypning och man kan se skillnad från igår att han tar sig fram riktigt bra. Får hämta han i hallen ibland :))
Grillen dras fram för en vårpremiär och det smakar verkligen gott.

Söndagen tar Mats och jag en tur till Birsta och köper en present till Gerda som ska ha försenat kalas ikväll.
Då broder Glenn lockat med något han har fått av grannen ?? Som kan passa mig ??så styr vi kosan mot Bosvedjan och familjen Andersson.
Underbara rara Ae som direkt smattrar igång i köket och nåde den grönsak som kommer ivägen :)
Slät kopp kaffe finns inte i hennes värld. En supergod nudelwook som toppas med rabarberpaj och vaniljsås till kaffetåren <3 Mumsigt!
En kopp på Thai vis ;)
 Granngåvan då?  Jo en vacker väggdekor i form av en häst :D
Kommer bli perfekt på väggen i nya stallet.Tusen tack broder <3
Perfekt till nya stallet. Funderar på att köpa ett urverk och göra en klocka av den.
Maria red ut Rossi idag och han hade skött sig fin fint trots några dagars vila. Duktig kille. Längtar så till att få rida igen. Nära nu. Hoppas det slutar ömma så förbaskat bara. Tur att han har mjuk gång <3

4 kommentarer:

  1. SV: Tack så mycket :D Jag budade hem dem från tradera. Testa att sök på Helen Ahlmark (Vintagebilder) så kanske du får upp hennes aktioner. Hon gör dem själv så hon borde ha fler :D

    SvaraRadera
  2. Åh TACK! Ska genast kolla det :) Snygga bilder på Qp igår. Fiiiin!!

    SvaraRadera
  3. Ja visst är den snygg!! Kommer bli perfekt =)

    SvaraRadera