Tender Rossi & Jag

Tender Rossi & Jag

lördag 21 april 2012

Nöjd!!

Idag var det dags att prova rida en lektion för Peter Nordlander. Vädrets makter ställde till med snö och rusk men vem är gjord av socker??
Glömde snabbt vädret då vi kom till jobb. Ett mycket roligt jobb och jag tyckte mig få bra hjälp och Rossi svarade mycket bra på det lite nya tänket. Men det är dags att börja spänna bågen nu tycker jag. Vill ju att han ska hålla i många år och jag hoppas att det här är rätt väg att gå. Bygga styrka och stabilitet. Han fattade snabbt att ge sig själv eftergiften även fast det var med mer kontakt än vi brukar ha.
Roligt att Cia kunde hjälpa mig ta några kort. Kul att se och jag tycker ju att han är så himla snygg min Rossi <3 ser mig aldrig less på han <3

Nu ser jag fram emot imorgon då det blir ett pass till :)  Då ska Cia och Calle också vara med. Nu är Mats i full fart med att fixa middag och jag har provsmakat kvällens röda mmmmm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar